پورتال اداره کل استان قزوین
کدمطلب: gIfIVxDT      تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۲۴ ۱۲:۴۰:۱۹      تعداد بازديد اين صفحه:  ۱۱۲
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی قزوین:

ثبت سفارش كتاب هاي درسي از 15 تيرماه آغاز گردید

ثبت سفارش كتاب هاي درسي پايه ‌هاي اول ابتدايي، هفتم استعدادهاي درخشان و فني و حرفه اي از 15 تیر ماه آغاز شده است.

مرتضی سمیعی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش آموزان پايه‌هاي اول ابتدايي، هفتم استعدادهاي درخشان و فني و حرفه اي از 15 تیر ماه مي توانند جهت ثبت سفارش كتاب هاي درسي اقدام كنند.

وی افزود: زمان ثبت سفارش گروهي يا انفرادي كتاب ‌هاي درسي پايه‌هاي اول ابتدايي و هفتم استعدادهاي درخشان و فني و حرفه‌اي از 15 تیر ماه آغاز مي شود و تا 17 شهريور ادامه مي يابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین خاطر نشان کرد: دانش آموزان مي توانند از طريق سامانه ‌هاي www.irtextbook.ir يا www.irtextbook.com و براساس جدول زمان بندي تعيين شده، به ثبت سفارش كتاب هاي درسي اقدام نمايند.

سمیعی تصریح کرد: دانش آموزانی می توانند ثبت سفارش کتب درسی را انجام دهند که ثبت نام الکترونیکی قطعی آنها در سامانه سناد انجام گرفته باشد.

ایشان اضافه کرد: دانش آموزان پیش دانشگاهی و پایه دوم الی ششم ابتدایی که به هر دلیلی از ثبت سفارش کتب درسی جا مانده اند می توانند از 15 لغایت 30 مرداد ماه می توانند کتب درسی خود را ثبت سفارش نمایند، همچنین دانش آموزان مردودی، جهش در پایه تحصیلی و تغییر محل تحصیل می توانند در این بازه زمانی ثبت سفارش خود را اصلاح نمایند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: دانش آموزان در روزهاي آغازين سال تحصيلي جديد (97-96)، كتاب هاي درسي خود را دريافت خواهند کرد.

موردی جهت نمایش و جود ندارد.
دیدگاه‌های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط آموزش و پرورش در سایت منتشر خواهد شد «پیام‌هایی که شامل تهمت یا افترا باشدمنتشر نخواهد شد» پیام‌هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد، منتشر نخواهد شد
آخرین اخبار
اخبار برگزیده
دیدگاه